Panjaitan

Tarombo Panjaitan

1. Raja Toga Panjaitan

2. Raja Situngo

3. Martibi Raja   3. Raja Dogor 3. Raja Siponot   3. Raja Sijanggut

4.Op. Rj Mangatur 4.Op. Rj Pusaulangon 4.Op. Rj Siamporik 4.Op Rj Pambarobo

5.Op. Rj Harunjat 5.Op. Runggu ni Pohan    5. Op. Rj Santi Ulu Balang

6. Op. Raja Siamporik II 6. Op. Raja Balonggu

7. Op. Rj Pinondang 7. Op. Rj. Manokkon    7. Op. Rj. Pande Jalang

8. Op. Rj Panalubung 8. Op. Rj Sombaon

9. R. Siboksa

10. R.Panalubung II   1o. R.Panoro   10. R.Simaripul   10. R. Pananggara      10. R. Patugaja 10. R. Pusamuana

11. Pangarambang   11. Pulobatu 11. Pupondang  11. Pupolha

12. R.  Partogi

13.R. Paruasas 13.R. Puganjang  13.R.Parsende    13.R. Punihabiaran   13.R.Pangarancang  13.R.Punsolonggahon

14. R. Patia (R. Pandua) 14. R.             (()p. Pulo)

15.Op.Liting  15. Op.Maralo 15. Op.Bombongan  15. Op.Parlaungan  15.Op.Matiur  15.Op.Sondang

16. Op. Rico  16. Op. Magda  16. Op. Monica 16. Op. Christine

Nota. Molo tung adong nasala manang na hurang panuraton, sai anju ma au, sai anju ma au….

90 Tanggapan to "Tarombo Panjaitan"

Horas
Dihamu amanami namangantusi tarombo denggan majola aturhamu asa mangantusi akka naumposo.

mauliate
H.panjaitan
batam

Tikkos ma i tutu amang, alai mardomu ma tu partikkian ate.

Horas
Hami pomparan ni Ompu i Si Raja Janggut, molo tung boi hami marpangidoan tu hamu, tung bahen Amang ma Jo Tarombo ni Ompunta Si Raja Panjaitan sahat tu sundut pa opathon rap dohot ompunta boru

mauliate
R.D. Br. Panjaitan
PSO : Raja Janggut
Sundut 14
Medan

Marpanukkun jo tu natua2 nami,Sian dia do dalan na Raja Panjaitan marpadan to marga sinambela? mauliate

Saya mau melacak garis dari 3. raja Siponot 4. Raja Sijorat + br Butar2 5. Puni Paguruan (Guru Sininta) 6. Marsahaladatu 7. Raja Giniguan. 8 Op.Singal 9. Op.Jumanggal 10. Op. Patujana 11. Op. Juara (Tanggabosi) 12. Op. Sulo 13. Op. Suman 14. Bp. Abdullah 15. Suranta

Sebaiknya ditanyakan kepada pomparan Raja Siponot, karena saya pomparan Raja Dogor.

dugh…aku belum tau pasti dimana kesalahannya, itu pun kalau ada. Tapi kalo bisa tarombonya dibuat dalam bentuk diagram. jadi lebiih mudah untuk dipahami dan pasangannya siapa aja. Tq. Tuhan memberkati.

Olo ito, annon molo dung longgar partingkian. binahen pe ate. Panjaitan nomor piga ito / Namboru ?

Ahu panjaitan sian pomparan Raja Dogor no.17…

Jadi molo manjou iba tu sahalak marga Panjaitan pomparan Raja Siponot no.16, aha do??

Thx

Ala Raja Dogor haha partubu di Raja Siponot jadi hita Pomparan ni Raja Dogor No. 17 manjou Bapa uda ma tu Pomparan ni Raja Siponot no 16.

saya panjaitan pomparan raja dogor no 13.pamukka aek paung

Horas Oppung, No 17 memanggil no 15 oppung begitu juga ke No 13 kembali panggil oppung

horass waduh mau’y tarombo yg jelas g ngerti ne kt bpku aq br.panjaitan dr sitorang, huta namora nmr 15…, tp oppungku yg mana ne?? raja dongor atau raja siponot??

Horas ito ! Ise tondongta naung natua tua di Jakarta on ? Setau saya kalau dari huta namora adalah Raja Siponot, tapi tidak menutup kemungkinan lain. Misalnya oppungnya beli tanah / rumah disana lalu tinggal disitu.

tarombo na dibahenmi pomparan raja dogor,alai natu OP R.SIAMPORIK.Molo au tu PAMBAROBO

Molo hamu na tu siamporik tong do hamu siabangan

Setahu saya Pomparan Pambarobo memanggil abang kepada Pomparan Raja Siamporik kalau nomornya sama. Haha Partubu do Raja Siamporik maradophon Raja Pambarobo

TAROMBO LANGSUNG KELUARGA ABANG LAH YANG DIATAS YA?
KALAU DIBUAT YANG LEBIH BAGUS MUNGKIN BISA YA BANG?
YANG LEBIH UMUM GITU.
PAKEDIAGRAM BAGUS JUGA KAYAK NYA BANG,MACAM KATA KAKAK /NAMBORU KITA SI RUTH ITU YANG DIATAS.

saya adalah keturunan Raja Panjaitan yang ke XVI dan saya bangga sebagai Suku Batak Toba Khususnya dengan marga Panjaitan. Panjaitan is the best for everyday. Maju terus Gomparan Si Raja Panjaitan Jujung Tinggi Ompu ta i sahat tu luat na dao. DEBATA DO DONGAN TA. H O R A S

Horas Appara,, rappak ma hita patutuduhon angka tarombo i asa unang mago,,

Ahu si Busmin Pndjaitan ………….nga leleng tinggal di Palu no.15.Raja Dogor sian sitorang VI lumban sosor.jadi manjou aha ma iba naeng tu langkam.Horas ma poang.

Horas oppung ! Ai godang do halak Oppung Pomparan ni Raja Dogor sian sitorang ? Ai nahuboto Pomparan ni Raja Siponot do nagumodang sian sitorang.
Dijalan dia oppung di Palu ? Piga piga bulan nalewat sian palu do ahu.

horas ma ito …isedo hamu ….au pahompu ni oppu si paindoan sian lumban sosor..no 15.Raja Dogor

Horas ma tutu ito.
Goarhu : Ir Mukhtar Panjaitan (Ketua Wilayah Panjaitan & Boruna Sejabodetabek Wilayah Jakarta Timur I )
Sarupa do hita ito Pomp ni Raja Dogor

Horas ma tutu ito.
Goarhu : Ir Mukhtar Panjaitan (Ketua Wilayah Panjaitan & Boruna Sejabodetabek Wilayah Jakarta Timur I )
Sarupa do hita ito Pomp ni Raja Dogor

horas appara, mauliate bah, hucopy tarombo i ate appara.
asa binoto asal niba .

Horas !!!

Ba Nauli appara.

Horas !!!

dame ma di hita saluhut na,
syalom..

berikut denah silsilah keturunan yg sdh sy terima dr opung sy (92th,msh hidup, slh satu utusan dlm pembnagunan tugu Panjaitan,dr kampung sidagal). bkn berdasarkan refensi internet.

Raja Toga Panjaitan/Br. Hasibuan
|
Raja Situngo/Br. Hasibuan
|
Raja Dogor/Br. Sirait
|
Raja Siamporik/br. Naipospos
|
Runggunipohan/Br. Sitorus

dst.. akan sy jabarkan pd lampiran dlm situs: geni.com

horas , au Nelson Panjaitan no 12 hita sarupa panalubung alai ompung hu ima Salmom,bapa Manerep boha boi do luluan mu pajonokkon tarombonta mauliate.

Tikkos jolo dok, ai molo nomor 12 apalagi Panalubung dang na binoto be manang boha tua na saonari. Molo di Jakarta on Panalubung antara lain Ir. Pipin, Jasman, Togu. Marparhahoaon ma langkam tu halaki. Horas.

Horos abang2ku…
Mari kita bertarombo…
kita masih tetap bersaudara dimanapun kita berada..
Tapi alangkah indahnya kalau kita saling mengetahui asal usul….

RAJA PANJAITAN –> RAJA SITUANGO —> R DOGOR —> R SIAMPORING -1 —> SIHARUNJAT —> HABOSARAN -1 —> SISIANG —> P LIPAN -1 —> PULO BATU —> PANGONTAK PORANG —> PAHELEM PANJAITAN —> M NASIR PANJAITAN —> DJULKIFLI PANJAITAN.

itulah garis keturunan asal usulku….
aku yakin ini belum tentu benar oleh karnanya
Mohon koreksi dari saudara2 ku..

salam dari saya
djulkifli panjaitan

Horas !
Semua Pomparan Raja Panjaitan pasti bersaudara, dimanapun kita berada dan apapun keyakinan kita.
Mengenai silsilah Panjaitan, yang saya ketahui adalah seperti yang telah pernah saya buat.
Pulobatu adalah anak dari Raja Punsamuana dan Pulobatu bertempat tinggal di Pintubatu.
Di Jakarta, keturunan Pulobatu membentuk suatu Perkumpulan yang saat ini di ketuai Angkus Panjaitan dan inang uda itu boru Pulungan.
Adapun anggotanya kurang lebih 60 KK. Pomparan Pulobatu mengadakan pertemuan dan arisan sekali sebulan yaitu pada hari Minggu pertama setiap bulan.
Kepada saudara saudara yang lain, sillahkan memberi komentar tentang pendapat dari saudara kita Djulkifli Panjaitan ini.
Horas. Mukhtar Panjaitan

anggo au sian raja dogor…….kalo menurut kabar aku no 19…

Posmar ! Horas ma Pahompukku, Didia tinggalmu poang ?

Horas Abang….maaf sebelumnya karna sampai sekarang aku belum masuk punguan panjaitan di jakarta ini, padahal kerinduan hati sdh menggebu,,,aku msh bingung sama taromboku…aku dari panjaitan matio, aku tinggal di di pd kopi duren sawit-jak timur …mauliate

Badia Raja ! Ya, segeralah masuk. Daftarkan ke Komisaris terdekat.

Aq tak taulah bru panjaitan dri mana dan nomor brapa,klau ada yang tanya,kadang jdi malu jwbnya,,,dulu prna di ajari sama op katanya dari hutagodang,klau dtanya org jwbnya kyak gtu,kta nya ga ad panjaitan dri situ,bru panjaitan apa lah q ini,,,

Pristina ! Tanyakan pada orangtua terdekat, misalnya oppung yang kakak beradik.

Sudah tapi mreka tak mau mnjawab,klau br panjaitan dari hutagodang,itu panjaitan apa????

walaupun kita berbeda dalam kepercayaan, namun kita tetap bersatu dalam marga PANJAITAN…. hidup Batak, Hidup Panjaitan………….
ak bangga punya marga panjaitan

Ayman ! Betul, Kita harus tetap bangga akan para orangtua kita, akan asal usul kita. Bhinneka Tunggal Ika. Hidup Panjaitan

Kalau tidak salah ito, hutagodang itu ada di Tornagodang Kecamatan Habinasaran Kab. Toba Samosir yang kebanyakan Keturunan Panjaitan Si Raja Dogor. Tornagodang itu ada di Dekat Perkebunan PTPN IV Kebun Teh Sibosur. Saya adalah Kelahiran di Medan namun saya sudah meninjau Tempat Kelahiran Siraja Panjaitan yaitu di Pintu Batu kecamatan Silaen. Di Pintu Batu ada Ruma Parsakitan Si Raja Panjaitan.

Ir. Polin Panjaitan ! Terimakasih atas tanggapan ke pada ito Pristina. Horas

horas di hita saluhutna.
au panjaitan raja dogor no 16 sian sipahutar, alai huboto tutu asal sian sitorong do. dungi muse natuatuakku nungga tubu di barus tapanuli tengah, jala menurut ni cerita ni akka oppung na adong di barus sonari, nungga adong be sekitar 200 thn lebih marga panjaitan mangaratto tu huta barus tapanuli tengah.

jd las roha ala nungga ro didia be akka pomparan ni raja i.
mauliate.
horas

Horas ma among ! Tudia pe hita mangaratto, alai hot do hita Panjaitan. Aha pe keyakinanta, alai mudar ni Panjaitan do mudar ta.
Najolo sada do Opputta Si Raja Panjaitan na maringanan di Bona Pasogit jala naso marugamo dope. Horas

ho doi juan pandjaitan?????
jelas attong baen masalam, gabe lari tu agama pembicaraan ni appara taon nihhh..
hape maksudmu tentang peredaran ni Pandjaitan tu Barus do kan?????
horas juga

Mauliate ba, alai alus hi dang na holan tu amanta Juan, alus secara menyeluruh do tu akka donganta na di pangarantoan naung marserak di liat portibion. Inti na na hudok “Didia pe hita mangaratto, boha pe adat dohot kebiasaan di luat i, manang aha pe ugamotta alai sada do hita Panjaitan. Bangga jadi Panjaitan yang bisa survive di luat ni halak.

mari kita rapat kan barisan panjaitan ;agar panjaitan jaya abadi ;Au no15 siponot sian siTorang sada lumban mual .mangalap br nirajai br simanjuntak huta bulu no14 anak ku sada Tinggal di Balik papan ..> kaltim< Horas ma sian au @nasib panjaitan br simanjuntak ;amani Abed nego

Horas ma oppung ! Marpariban ma hita, alana boru ni Raja i Simanjuntak do tong pardijabu. Mardaup No. 14

Saya tertarik dengan Ito Pristina, benar apa yang dikatakan appara Ir. Polin Panjaitan, bahwa Tornagodang ada di Kecamatan Habinsaran, Perkebunan Teh Sibosur. Di Tornagodang dominan marga Panjaitan (Siponot-Guru Sinintaa). Di Jakarta ada punguan Panjaitan Pomparan ni Gurusininta na sian Tornagodang se Jabotaben. Jumlah anggotanya saat ini mencapai 60 kk, dan sekali sebulan ada pertemuan dalam bentuk arisan. Kalau boleh tau, Ito Prista lahir dimana, dan nama oppungnya siapa. Horas….. Salam kenal untuk kita semua..

Suranta Panjaitan; Molo hubereng silsilah mon sian tornagodang do langkam ate. Alana Gurusininta na Tu Tornagodang dua anakna Ima Marsahaladatu dohot Hasian Debata. Marsahala Datu ima di Tornagodang Dolok, Hasian Debata ima di Sombahuta+Huta Ginjang. Ise do ampara nuaeng ahu nomor 16 sian Pomparan ni Batujana nuaeng tinggal di Jakarta. Horas

Horasma dihita sasudena…, nama saya Happy Sahat Panjaitan dari sitorang tepatnya dihuta gijjang dan saya No.17, keturunan dari Si Raja Janggut, namun saya belum tahu siapa-siapa saja keturunan atau Tarombo dari Oppungi sampai dengan saat ini. saya mohon bagi saudaraku semua jika ada yang bisa membantu tolong dijelaskan. Horas…,

Di hita na mardongan tubu Panjaitan na mamboto tarombo ni oppui sahat tu kedantaon, tarlumobi Pomparan ni opputta Raja Janggut na sian Hutaginjang Sitorang. Urupi hamu jolo kedantaon. Mauliate

duh aku belum ngerti lah akan tarombo yang diatas itu…
mau nya tarombo nya dibuat panah nya agar lebih mudah dimengerti…

Ya benar to, cuma belum sempat. Tarombo diatas memang tidak dapat menjelaskan secara keseluruhan pomparan Panjaitan, tapi sebagian dapat terjelaskan misalnya tarombo sampai ke saya. Supaya gampang dimengerti, Nomor 1 (Panjaitan) punya anak nomor 2 (Situngo), nomor dua punya anak nomor 3 (Martibi raja, Raja Dogor, Siponot dan Sijanggut) begitu seterusnya.
Kenapa ada yg ditandai tebal, karena dari sanalah garis keturunan sampai ke penulis. Gitu to.

Horas….
Saya dari turunan Raja Siponot,.. Trus ga tau nama2 dari turunan Raja Siponot… Ada yg tau..?

Horas… Melalui blog ini, kepada saudara-saudara saya yang merayakan saya mengucapkan SELAMAT HARI NATAL, 25-26 DESEMBER 2011 DAN SELAMAT TAHUN BARU 01 JANUARI 2012. Dengan perayaan Natal Kita dikuatkan untuk menyongsong Tahun Baru, Tahun 2012. Tuhan memberkati

Horas…. Saya Panjaitan Raja si ponot No.17 dari Sitorang huta namora, hoparrohahon mulai sian ginjang sahat tu toru, tung lungun do roha tarlumobi di hami Popparan Raja si ponot. urupi hamu jo hami nanggo apala 3 garis keturunan sian raja siponot. Mauliate……
Horas…horas…..horas

Ari Panjaitan : Horas au Sappe Panjaitan no 16 sian SPONOT tartarik au tu pandonan mi,Onma menurut Tarombokku : R.SIPONOT anak na Raja Sijorat Paraliman anak R.Sijorat paraliman ada 12 Org dari 4 istri ,baru tarik lagi untu mu anak dari anak yg ke berapa kamu ?……..

Dang adong hami panjaitan nasian matio balige, oppung nami Sanggap naiborgin anak ni ompui Sijorat paraliman tubu ni br hutapea, au panjaitan no 15 sian matio balige
.

horas amanguda.
manukkun majolo,,
ai adong hubege informasi, taringot sada pesta di balige taon on,, nalaho marpungu akka marga panjaitan se-dunia, ima na naeng patikkoshon tarombo dohot masalah na asing.
ai toho do barita i tahe,, molo sitoho doi, andigan ari na.

mauliate parjolo.
molo tung pe adong hatakku na hurang cocok, mohon dimaklumi.

@surapati : Horas ! Hurang tangkas do tong huboto. Alai memang adong do informasi i (tikki Rapat) ima rencana pembentukan Panjaitan se Indonesia (Sedunia), pesta sekaligus dung sae memugar Tugu (tanpa merubah bentuk) ni Opputta Raja Panjaitan. Sian Panjaitan Sejabodetabek nunga di pasahat Rp. 50 jt, alai dang huboto dope olat ni dia naung sae.
Taringot tu tarombo na hubege, di minggu minggu nasalpu marpungu do piga piga natua tua ni Panjaitan (Sejabodetabek) dohot utusan sian Bona Pasogit na mandok 4 ma anak ni Raja Situngo : MartibiRaja, Raja Dogor, Raja Siponot, Raja Sijanggut. Akka aha muse naasing di hatai dang pola huboto (holan informasi do tuahu alana dang dohot ahu di tikki i.)

Pas mai na binahen mi alai boasa olat ni torus hamu tutoru ate..hehehe

aku mau tanya ” kata keluargaku aku ini bermarga panjaitan, tapi ku tanya dgn mereka ttg terombonya mereka nggak tau, karena dari atok aku katanya uda dihapus, jadi aku nggak tau asal usulnya , gmn caranya supaya tau, dan bisa aku pakai lagi marga itu ? mohon dibantu yach…

Kalau menurut saya, seseorang tidak dapat (belum pernah saya dengar) dihapus dari satu marga.
Sekali Panjaitan ya tetap Panjaitan, kalau memang ayahnya asli Panjaitan maka dia pasti Panjaitan dan begitu seterusnya untuk generasi berikutnya.
Panjaitan mempunyai 4 orang anak yaitu : Martibi Raja, Raja Dogor, Raja Siponot dan raja Sijanggut. Biasanya orang bertanya keturunan dari yang mana dari ke empat oppu itu. Dan satu lagi yang ditanyakan nomor berapa (keturunan yg keberapa dari Raja Panjaitan). Bagaimana supaya bisa pakai marga Panjaitan, ya cantumkan dibelakang namanya Panjaitan (sah secara hukum). Ditelusuri ke pada saudara terdekat, dulu ayah atau kakeknya berasal dari kampung mana.

Horas sude ma di hita…
au panjaitan nomor 15 sian sitorang alai dang huboto sian raja dia do au,

molo huta sonari i par-parean do au, alai tinggal i jakarta…
na tahun 2010 i hami akka pomparan ni panjaitan nomor 12 manang 13 lupa au, adong pesta tambak… i ma tarakhir tu huta… alai nga dang adong be oppung…hehehehe

saya mau tanya klu panjaitan dr simanampang itu turunan dr mana ya??
karna aku tanya sm ibu,ibu ga tau.trus no brapa ,jawabnya 14 apa 15 gitu.aku jd bingung. bpk aku meninggal waktu aku umur 5th,ibu aku bkn orang batak
mohon pencerahan
mangontang panjaitan

Saya kurang tahu Simanampang itu dimana, mohon kepada para teman yang tahu Simanampang spy saudara kita Mangontang ini di bantu. Mengenai nomor berapa ? tentu bisa ditanyakan kepada saudara ayah yang masih hidup. Tidak bisa kita menentukan nomor hanya dengan mengetahui asal kampung seseorang. Horas

Untuk dongan tubu, mangontang panjaitan, saya juga termasuk keturunan panjaitan dari simanampang, Simanampang itu ada di Tarutung, itu ada pada generasi ke 13 yaitu anak dari Omp Toga Dihuta, punya 2 anak pertama Ama Toga Dihuta (huta mamungka) dan kedua Sitio. Sitio inilah yang tinggal di Simanampang. Sitio punya anak hanya 1 (Sigurgur) dan Sigurgur (generasi ke 14) punya anak 1 Amon (omp. Gustapa). Keturunan Amon inilah yang sampai sekarang masih ada di Simanampang. Yang menjadi pertanyaan, siapa nama Bapak dan Ompung kita?, karena yang tinggal di Simanampang hanya 1 keluarga, paling tidak hubungan persaudaraan kita sangat dekat. Saya sendiri sudah masuk generasi ke 17.
Mauliate

Untuk dongantubu Mangontang Panjaitan, jawaban dari dongan tubu yaitu Tony panjaitan silakan di tindak lanjuti.

walaupun saya tidak bisa bahasa batak.,,tetapi saya merasa bannga punya marga elit…panjaitan..horas bahhhhh.,.,.???

horas smw appara2 q,sya mw tanya,sya bermarga panjaitan,kata ayah,sy no 17 asal sitorang paraek nauli,mhon dbantu untk kejelasan asal usul saya,mauliate

au benny wijaya panjaitan. na huboto au panjaitan raja dogor, baru tu gr pusoulangon. no 17. natorashu juanda panjaitan, SE. horas ma di hita.

Horas ma puang

Terima kasih Buat abang panjaitan, saya Billy Panjaitan No 15,
keturunan Rj Dogor, yang saya tau, Op, RJ Siampoik, tempat mandinya ada di pintu batu. dan mata airnya ga pernah habis tuh…
itu salah satu bukti peninggalan PANJAITAN. dan kalau Tugu panjaitan Yang baru di Rehab di Balige, itu cuma lambang kesatuan kita( pardomuan) terima kasih

Billy Panjaitan No 15

Hea do ho maridi disi ? Up load jo foto paridian na i ba.
Mauliate

horas horas horas,
sattabi oppung/bapa/abang/anggi manang pahoppu khu,ia molo songon au sandiri panjaitan raja dogor no17,
molo na huboto panjaitan 4 do,alai molo oppung nami oppu hatoguan do ninna na di sipahutar,alai hurang huboto do i,
namanungkun ma jo au,piga do sebenarna jala ise do si haha an sian na sida sude mauliate
balas

Horas ma tutu puang, anggo na huboto sada do anak ni Raja Panjaitan ima Raja SiTungo. Anak ni Raja SiTungo adong 4 (opat), siangkangan mai Martibi Raja, sipaidua ma i Raja Dogor, sipaitolu ma i Raja Siponot, sipaiopat mai Raja Sijanggut.

antong molo songoni natuatua nami,ia raja si amporik/ raja si ambaroba dohot akka na lain na i,,sian dia do pukkana,,oppung ni akka oppung ta dope manang di toru ni na si opat opat i do na tua tua

hami na umposo marsiajar ma tu hamu natua tua nami
mauliate ma natua tua

Anak ni Raja Dogor adong 4 (opat) halak ima siangkangan Raja mangatur, napaduahon Raja Pusaulangon, napatoluhon Raja Siamporik napaopathon Raja Pambarobo.

ia oppu nami oppu hatoguan ma ninna natuatua nami,attong ia oppu hatoguan i,pomparan ni raja na dia ma sian na opat i bapa nami? sattabi ma manukkun au bapa

Horas oppung, tulang, tante, lae. maaf agak melenceng dr pembahasan diatas. Aku marga tobing mama br panjaitan R.DOGOR.. Aku ada permasalahan mohon Pemechan masalahny.. Aku punya pacar br Gultom mama nya br panjaitan R.sitonok. No keturunan dr orgtua perempuan kami sama no16 Apakah bisa kami melanjutkan hubungan kami ke jenjang lebih serius. Mohon beri tanggapannya dari Tulang.. Horas.

Horas ma bere, Pandapothu : Lanjutkan.. , Mungkin maksud mu, ibebere na mi br Gultom tubu ni ibotonami br Panjaitan Raja SIPONOT.

Sattabi jo di abang, manang uda niba ate,,,
asa hu alusi jo coment ni bere ta si Tobing on,,,
songonon do bah Leonard,,, idok ho br panjaitan na manubuhon ho,,,
jala na manubuhon hallet mi nimmu br panjaitan,,,
molo na huboto songonon,,, gabe itom doi,,,
ai na marpariban do itoi/natua tuam dht natua tua ni hallet mi,,,
mauliate

Mauliate ma Tulang,. sai horas2 ma hita saluhut na..

Jurung Panjaitan.
Horas. Tarombo kita sama, Semua yg no 15 sangat familiar buat ku.
Saya nomer 18. Gomparan ni ompu Jurung. Saya manggil Ompung or Bapa uda Yah ?.

Horas,,,, akka oppung bapa tua akka abang niba,,,
au Panjaitan Raja si ponot no16
anggo oppung ku dht natua tuakku nga tinggal di Tebing Tinggi,,,
jala au tinggal di kerinci do sonari,, maulite,,,,

Horas ma tutu.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Ikuti

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: