Panjaitan

Bukku Daftar anggota Punguan Panjaitan Dohot Boruna SeJabodetabek.

Bukku Daftar anggota Punguan Panjaitan Dohot Boruna SeJabodetabek.

Horas ma di hita saluhutna, tarlumobi ma hita Pomparan ni Oppu i Si Raja Panjaitan na maringanan di Wilayah Timur 1 Sejabodetabek. Nunga be taulahon Pesta Bona Taon Panjaitan dohot Boruna Sejabodetabek taon 2013, ima na di tanggal 27 Januari naung salpu namaringanan di Senayan. Denggan do mardalan ulaonta, sude do Wilayah martumba / manortor nang pe diwakili oleh masing masing Wilayah. Nunga mamotong tumpeng / lampet na ukuran 1 meter hita, songon tanda hasadaon ni Panjaitan. Jadi dang holan tumpeng be nuaeng songon simbol, nunga ta bahen lampet na ukuran 1 meter na ni usung / hallung ni akka na poso bulung sebelum di potong oleh Ketua Umum. Na huboto ide ni Amatta Hinca Panjaitan do parjolo on, jadi mauliate ma di oppung No. 13 i. Tikki na martumba 12 wilayah diiring  12 lagu khusus na baru diciptahon oleh artis artis Panjaitan. Jala masing masing Ketua Wilayah sudah mendapat 1 bh CD dari 12 buah lagu on, mudah mudahan boi di bahen dalam bentuk DVD yang sudah ada gambar Visual martumba.

Khusus mengenai bukku daftar anggota Punguan Panjaitan dohot Boruna SeJabodetabek : Jumlah halaman 600 halaman yang isinya antara lain :

- Susunan Kepengurusan Punguan Panjaitan dohot Boruna SeJabodetabek Periode XXIV di sertai  foto Suami istri.

- AD / ART dohot Akte Perubahan

- Goar ni akka mantan Ketua Umum dohot periode na sian mulai periode  1 sahat tu periode XXII

- Susunan Pengurus masing masing Wilayah dohot akka Komisaris na.

- Daftar anggota ni Punguan Panjaitan dohot Boru na Se Jabodetabek ima : PSO & Sundut maksudna Pomparan sian Omputta (Martibi Raja = M, Raja Dogor = D, Raja Siponot = P, Raja Sijanggut = J)  Sundut = Nomor , Contoh D 17 lapatanna Pomparan sian oppu Raja Dogor nomor 17. Dung hon i Goar ni Ama / Ina, Ianakkon / tanggungan, dung hon i muse Alamat.

Di hilala roha do mansai porlu bukku on alana di pangarantoan on sipata dang binoto alamat ni apala anggi niba hape sering do berkomunikasi melalui HP. Sipata do sering iba lao tu Jabu ni tondong, anggo lao tu jabu i binoto do, alai adong ma tutur manukkun / mangido alamat na, dang binoto paboahon.

Ia isi ni Bukku on ima alamat, no telepon olo do berubah, songoni do nang akka ianakkon olo do naung hot ripe, songoni muse nang anggota ama / ina adong do naung jumolo di jou Tuhatta. Jadi pinangido dohot gomos tu hita sude anggota : Molo adong na so tikkos be di daftar na di bukku on, hatop ma tapaboa tu Komisaris ta, manang tu Ketua Wilayah asa boi di data / di padenggan tu bukku na berikutna.

Bukku on mungkin nunga sebagian hita dapot, alana di jual do di Senayan tikki Bona Taon i Rp. 25.000 . Molo porlu di hita, boi do di pesan melalui Komisaris / Ketua Wilayah.

Mauliate ma

Ir. Mukhtar Panjaitan (Ket. Wilayah Timur 1 Periode XXIV)

 

 

 

 

 

Horas ma di hita saluhutna, Marsakkap do hita Punguan Panjaitan Dohot Boruna se JABODETABEK patupahon Partangiangan dohot Pesta Bona taon 2012. Ima nanaeng sipatupaonta :

Ari            : Minggu

Tanggal  : 29 Januari 2012

Inganan : Stadion Tennis Indoor Gelora Bung Karno Senayan.

Diparkirahon do biaya naporlu tu pesta i godangna Rp. 421.500.000 (Opat ratus dua puluh sada juta lima ratus ribu rupiah). Parkiraan ni dana on mengacu do tu jumlah pengeluaran Pesta Bona Taon 2011 ditambah 10%.

Sian dia do dapot dana on ?. Ba tontu sian hita Ruas ni Panjaitan ma ditambai Donatur.

Sesuai tu Anggaran Dasar ni Punguan naung di Revisi taon 2011, Setiap anggota (KK) markewajiban do mambayar iuran Rp. 10,000 (sampulu ribu rupiah)/bulan. Iuran on adong do on na dipapungu bendahara ni komisaris komisaris tiap bulan. Alai gumodangan do on na di tagih oleh komisaris sahali sataon menjelang Pesta Bona taon. Jadi dana na terkumpul on ma sipakkeon ni Panitia Pesta Bona Taon dohot tu keperluan ni gulmit ni parngoluon ni Punguan i, misalna Mambahen ulos uju pamuli boru hita manang mangoli bere/muli ibebere dohot tumpak ni punguan di tikki pangolihon anak hita. Songoni muse Tumpak di ulaon sari matua/saur matua dohot uang duka ditikki namonding dang dope sari matua.

Jadi pinangido dohot gomos tu hita namardongan tubu tarlumobi di hamu borunami asa rap mangurupi hita tu Punguan i, jadi molo ro Komisisaris ta manjalo iuran pintor talehon ma, molo denggan do akka pasu pasu na tajalo sian Amanta Debata, ta tambai ma berupa sumbangan. Molo tung berhalangan Komisaris manjalo iuran alani mungkin roncot ni ulaon manang kesehatan naso mendukung ba berbesar hati ma hita pataruhon.

Unang ma nian ta bahen gabe alasan, manang manihai akka Komisaris. Alana sude Pengurus i sian mulai Ketua Umum sahat tu Komisaris dang adong i na margaji sian punguan i. Sangat sering do di patupa teken les di sesama pengurus molo adong nanaeng sipatupaon, contohna tikki naeng patupahon Pertandingan Futsal ni Naposo, manang pertemuan ni akka naposo dohot pengurus di Puncak.

Adong ma sada keluarga na cukup berada, Na saleleng on tung so hea do di lehon amanta on rohana tu punguan i, ai didok rohana boi do sude ture molo adong hepeng. Menjelang pensiun amantaon marsahit ma ibana jala lumpuh, gabe habis ma na sinarinai. Ujung na monding ma amanta on, pintor hatop do ro boa boa sian iboto ni amatta  namonding on tu Pengurus, alana na somal na pengurus do namartugas di na martonggo raja (songon i do tong huroha di marga ni lae ni amanta na monding on). Jala di lehon punguan i do rohana mangalehon paniroion alana marbahasa batak pe so diantusi akka ianakkonna. Songoni do tong uang duka dipasahat punguan i do godang na Rp. 300.000 tu namabalu.

Dua bulan nai muli ma boru panggoran  ni amanta i, tong muse pintor hatop boru dohot lae ni amatta na monding i ro paboahon  jala mangido panuturion. Jala takkas do di lehon punguan i rohana laho maniroi dohot mangurupi, sian mulai na marhori hori dinding, marhusip, martumpol, martonggo raja, sibuha buhai sahat tu ujung ni pesta unjuk. Jala takkas do di pasahat punguan i Ulos na ganjang, ulos na hapal sitorop Rambu jala na mar gorga.

Di parpunguan ni akka pengurus, ro ma piga piga halak mandok : Ai boha do kebijaksanaan ta tu akka anggota na so olo mangalehon rohana hape molo adong na masa tong do di urus punguan i ?

Anggo ahu marpandapot, Aha na boi tabahen mangurupi akka dongan ba taulahon ma. Molo adong di pikkiran nasida na gabe mangangkali ba ibana ma mardabu dabu dohot Tuhan i. Tung so bangga do ahu manjalo sian punguan i hape dang hea hubahen tu punguan i. Maila do iba disi. Huhilala tung begu ni amatta i pe ra maila do mamereng dohot makkatai dohot begu ni akka dongan tubu na di alam nasida. Ai anggo dung mate hita so boi be tarpature, so adong boanonta, so na boi be hita papungu arta disi.

Jadi panimpuli ni hatangku : Tu Hita namardongan tubu Panjaitan, boru dohot bere naadong di JABODETABEK, ba rap parsidohot ma hita, jala masiurupan laho patupahon Pesta bona Taon 2012 dohot Papunguhon dana naporlu tu Pesta i dohot tu Operasional ni Punguanta. Molo ro Komisaris tu Jabutta, unang gabe ta ajari dakdanak i mandok Tidak ada Bapak atau Mama di rumah, hape di jabu do hita.  Ai ahu pe hea do Komisaris jadi olo do sipata songon na gale roha laho papungu dana on.     Untuk Komisaris Tetap semangat.

Horas

Horas ma di hita saluhutna !

Nunga tung mansai leleng na so adong boa boa manang informasi ni surat hon di blog on, jadi pinaboa ma jolo saotik na masa di Punguanta tarlumobi di Kepengurusan ni Komisaris Pondok Bambu.

1. Mulai Februari 2011 nunga tarpillit amanta Bobby Panjaitan / Br Sihombing na gabe Komisaris di Pondok Bambu.

Amanta Bobby ma namamillit ise nagabe Sekretaris dohot Bendahara.

2. Mulai Februari 2011 so ma hami pengurus na lama (Komisaris, Sekretaris dohot Bendahara)

3. Mulai Februari 2011 ahu tong dope gabe pangurus di Punguanta on ima gabe Ketua Wilayah Timur I.

 

Tarsongoni ma jolo boa boa singkat, molo adong muse tikki, ni surat hon pe akka boa boa naasing. Horas

Boa boa Punguan Panjaitan & Boruna Pondok Bambu :

1. Denggan do mardalan arisan / pertemuan sahali sabulan na taptupa di Jabu ni Kel. Siagian / Br. Panjaitan Jl. H. Taba Pondok Bambu, torop do hita na ro. Bosur do hita marsipanganon jala sagat marloppan. Sai pamurnas ma i tu daging, saudara ma i tu bohi. Sipanindang panaili ma i jala si paneang holi holi. Asa bagot na marhalto ma tubu di robean, Horas ma hita na manganton tubu ma sikkat na marloppit ganda di na mangalean.

2. Udut sian Arisan laho do punguanta tu bagas ni Kel. Bobby Panjaitan/Br. Sihombing, alana baru mulak pe Inong i br Sihombing Opname 5 ari di Rumah sakit. Nunga tapasahat songon kewajiban ni punguan pangganti ni buah / Roti. Otik so sadia pe i na tapasahat ba sai las ma roha nasida manjalo. Unang ma di bereng sian jumlah ni hepeng i, ai molo hepeng ni punguan i na marlapatan doi na sude do punguan i rap manangiangkon. Torop so piga pe hita na ro mewakili punguan i alai ta rajumi ma na sude do punguan i si sada tangiang asa humatop pulih kesehatan ni na marsahit.

3. Ari Sabtu tanggal 14 November Martumpol do Boru ni Punguan i Ima apala boru ni Kel. Ny. Panjaitan br Hutasoit Jl. Kejaksaan. Mika br Panjaitan dohot na naeng oroanna Simanjuntak. Annon di tikkina pasahaton ni keluarga do undangan na resmi tu hita marsada sada. Nian biasana di arisan do on di pasahat jala dibagihon. Pangidoan tu hita sude anggota punguan, molo tung so sahat pe annon undangan na tertulis tu hita, ta rajumi ma naung undangan na resmi ma boa boa na di arisan nangkin. Undangan manjalo Pasu pasu dohot Pesta unjuk na di Arisan November ma di pasahat.

4. Arisan tu bulan November tapatupa di jabu ni Kel. Ama ni Paskah jl. SMP 135 samping ni SMP 135. Ria ma hita ro jala masipaingotan / ma sibeta betaan hita dohot akka donganta.

Mauliate ma. Sai Tuhan ta ma na pasaut hon sude sakkap ni rohatta jala di ramoti ma hita sude marsada sada. Horas

Pemerintah sudah melarang pemberian parcell kepada para pejabat. Tapi justru larangan ini membuat pengeluaran para pengusaha jadi bertambah disaat saat Hari Raya. Kenapa ?

Anak saya yang nomor tiga (yang paling bungsu) namanya Danio Priyel.

Sekarang dia duduk di kelas tiga SD, dia lahir tahun 2002 berarti usianya sudah 7 tahun.

Suatu hari,  sopir yang biasanya mengantar dia kesekolah terlambat datang dari mengantar abangnya yang nomor dua.

Biasanya jam 7.20 sopir sudah sampai dirumah dan langsung mengantar Danio ke sekolah karena dia masuk sekolah jam 7.30, tapi hari itu belum datang juga.

Pa ! Tolong antarin Danio dong ke sekolah pinta anakku. Waduh… malas banget nich ngedumel dalam hati.

Tunggu aja deh sopir ya kataku, tapi dia jawab lagi “Nanti terlambat Pa”.

Sekali kali kan tidak apa apa terlambat, papa juga pernah terlambat kok ke sekolah kataku.

Terus dia jawab : Papa ini bagaimana sih ! “Kalau Pemimpin nya saja terlambat, bagaimana dengan anakbuahnya” katanya.

Oalah nih anak, memangnya dia pemimpin apa ? Pemimpin Partai atau Pemimpin Perusahaan pikirku.

“Memangnya kamu pemimpin apa nak” tanyaku.

“Sekarang Danio kan Ketua Kelas Pak” katanya.

Akhirnya saya ambil kunci mobil bermaksud mengantarnya, tapi dia bilang “Tidak usah naik mobil Pa !, naik motor saja lebih enak dan lebih dingin” katanya.

Dalam hati saya berpikir, “Apa mungkin lebih enak naik motor daripada naik mobil Kijang Inova yang baru yang mana AC nya masih bisa di atur dengan cukup dingin ?

Ach tapi daripada nanti jawabannya seperti menggurui saya, saya ambil kunci motor dan langsung mengantarnya.

Da da da… Adek. Selamat belajar Nak penuh semangat, hormati gurumu sayangi teman. Itulah tandanya kau murid budiman..

Boa-boa

Posted on: April 25, 2009

Syaloom. Pinabotohon tu hita sude Pomparan ni Oppunta Raja Panjaitan dohot boruna na maringanan di Pondok Bambu Jakarta Timur dohot na humaliangna. Arisan bulan Agustus 2009 patupaonta do di :

Ari / Tanggal : Kamis / 19 Agustus 2009

Waktu               : Jam 13.00 s/d selesai

Inganan           : Rumah Kel. M. Simanjuntak / Br Panjaitan (Op. Lory)

Alamat            : Jl. Raya Kejaksaan Pondok Bambu Jakarta Timur (Samping

Apotik Pondok Bambu)

Sai Tuhanta Pardenggan Basa i ma na mandongani hita ganup marsada sada, jala dipasaut ma ulaontai hombar tu asi dohot holong ni roha Na.

Horas

Mauliate (Komisaris)

Ir. Mukhtar Panjaitan

Ikuti

Get every new post delivered to your Inbox.